<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?><rss
version="2.0"
xmlns:content="http://purl.org/rss/1.0/modules/content/"
xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
xmlns:atom="http://www.w3.org/2005/Atom"
xmlns:sy="http://purl.org/rss/1.0/modules/syndication/"
> <channel><title>Reacties op: 2012 of toch 2220?</title> <atom:link href="http://www.argusoog.org/2009/11/2012-of-toch-2220/feed/" rel="self" type="application/rss+xml" /><link>http://www.argusoog.org/2009/11/2012-of-toch-2220/</link> <description>een andere kijk op de wereld</description> <lastBuildDate>Wed, 08 Sep 2010 09:41:41 +0000</lastBuildDate> <sy:updatePeriod>hourly</sy:updatePeriod> <sy:updateFrequency>1</sy:updateFrequency> <generator>http://wordpress.org/?v=3.0.1</generator> <item><title>Door: Lotte</title><link>http://www.argusoog.org/2009/11/2012-of-toch-2220/#comment-3014</link> <dc:creator>Lotte</dc:creator> <pubDate>Wed, 02 Dec 2009 21:30:38 +0000</pubDate> <guid
isPermaLink="false">http://www.argusoog.org/?p=4349#comment-3014</guid> <description>&quot;De ouderlingen van deze stam onderschrijven de 2012 einddatum van de Maya kalender.&quot;
En waarom zouden die ouderlingen meer van onze kalender weten dan andersom?</description> <content:encoded><![CDATA[<p>&#8220;De ouderlingen van deze stam onderschrijven de 2012 einddatum van de Maya kalender.&#8221;<br
/> En waarom zouden die ouderlingen meer van onze kalender weten dan andersom?</p> ]]></content:encoded> </item> <item><title>Door: Andy</title><link>http://www.argusoog.org/2009/11/2012-of-toch-2220/#comment-2610</link> <dc:creator>Andy</dc:creator> <pubDate>Tue, 24 Nov 2009 21:35:09 +0000</pubDate> <guid
isPermaLink="false">http://www.argusoog.org/?p=4349#comment-2610</guid> <description>@Astrid,
Een behoorlijk betoog waar ik het deels mee eens ben met toch wat kanttekeningen.
Bewustzijn kan niet zonder bewustwording.
Dingen buiten en binnen jezelf die niet &#039;kloppen&#039; zul je eerst moeten herkennen op basis van intuitie, gevoel en verstand ( evt kennis ).Wat je er verder daadwerkelijk mee doet is het gevolg oftewel &#039;bewust zijn&#039; of niet.Een aantal voorbeelden;
De verschillende hypes over klimaat, privacyterreur,financiele crisis,mexicaanse griep, voedseltekorten.Je kunt ervoor kiezen spaarlampen,elektrische auto&#039;s, etc aan te schaffen wat uiteraard gepropageerd word om de zakken te vullen en klimaatverandering tegen te gaan of ervoor te kiezen dit niet te doen juist om bovengenoemde drogreden.Je kunt overal je persoonlijke gegevens bij instanties achterlaten of in chips te laten vastleggen uit gepropageerde veiligheidsredenen of juist niet om bovengenoemde controlereden.Je kunt allerlei financiele veiligheden bij de bank regelen om de economie en de banken te helpen wat goed is voor de economie zoals gepropageerd ( geldt ook voor nog meer consumptie, spaargeld op de bank of uitgeven ) of juist niet te doen om geldstroom naar elite te stoppen.Je kunt je voor allerlei zaken in laten inenten op advies van allerlei zogenaamd wetenschappelijke instanties zodat je &#039;veilig&#039; bent,of juist niet omdat ze juist ziekmakend zijn en veel geld opleveren.Je kunt bijvoorbeeld minder vlees eten of consumeren om voedseltekorten tegen te gaan ( terwijl de elite dit absoluut niet minder, eerder meer  zal doen ) of je doet het niet omdat je weet dat er bij eerlijke verdeling meer dan voldoende is voor iedereen.Bewustzijn is net de juiste keuzes maken en zal niet altijd het geval zijn, vooral niet in deze door media voorgeprogrammeerde maatschappij.
Maar het word nog veel moeilijker als er geen eerlijke informatie of kennis voorhanden is om eerst van bepaalde dingen bewust te worden.Er zijn er maar weinig die op basis van hun innerlijke intuitie altijd de juiste keuzes maken,dus stappen zetten tot bewustzijn.Er zal dus altijd eerst bewustwording, door kennisoverdracht en informatiedeling plaats moeten vinden of dit nu over positieve of negatieve dingen gaat.Dit geldt ook voor onze eigen innerlijke mogelijkheden, waar niet iedereen weet van heeft of van wil weten.Iemand die al in meer of mindere mate bewust leeft zal vaak eenzaamheid en onbegrip op zijn pad tegenkomen en dan is verbintenis moeilijk te creeeren,omdat er nog teveel in onwetendheid en ongeloof verkeren door toedoen van de opgelegde maatschappij.Dus voor mij is bewustwording net zo belangrijk als bewustzijn.</description> <content:encoded><![CDATA[<p>@Astrid,<br
/> Een behoorlijk betoog waar ik het deels mee eens ben met toch wat kanttekeningen.<br
/> Bewustzijn kan niet zonder bewustwording.<br
/> Dingen buiten en binnen jezelf die niet &#8216;kloppen&#8217; zul je eerst moeten herkennen op basis van intuitie, gevoel en verstand ( evt kennis ).</p><p>Wat je er verder daadwerkelijk mee doet is het gevolg oftewel &#8216;bewust zijn&#8217; of niet.</p><p>Een aantal voorbeelden;<br
/> De verschillende hypes over klimaat, privacyterreur,financiele crisis,mexicaanse griep, voedseltekorten.</p><p>Je kunt ervoor kiezen spaarlampen,elektrische auto&#8217;s, etc aan te schaffen wat uiteraard gepropageerd word om de zakken te vullen en klimaatverandering tegen te gaan of ervoor te kiezen dit niet te doen juist om bovengenoemde drogreden.</p><p>Je kunt overal je persoonlijke gegevens bij instanties achterlaten of in chips te laten vastleggen uit gepropageerde veiligheidsredenen of juist niet om bovengenoemde controlereden.</p><p>Je kunt allerlei financiele veiligheden bij de bank regelen om de economie en de banken te helpen wat goed is voor de economie zoals gepropageerd ( geldt ook voor nog meer consumptie, spaargeld op de bank of uitgeven ) of juist niet te doen om geldstroom naar elite te stoppen.</p><p>Je kunt je voor allerlei zaken in laten inenten op advies van allerlei zogenaamd wetenschappelijke instanties zodat je &#8216;veilig&#8217; bent,of juist niet omdat ze juist ziekmakend zijn en veel geld opleveren.</p><p>Je kunt bijvoorbeeld minder vlees eten of consumeren om voedseltekorten tegen te gaan ( terwijl de elite dit absoluut niet minder, eerder meer  zal doen ) of je doet het niet omdat je weet dat er bij eerlijke verdeling meer dan voldoende is voor iedereen.</p><p>Bewustzijn is net de juiste keuzes maken en zal niet altijd het geval zijn, vooral niet in deze door media voorgeprogrammeerde maatschappij.<br
/> Maar het word nog veel moeilijker als er geen eerlijke informatie of kennis voorhanden is om eerst van bepaalde dingen bewust te worden.</p><p>Er zijn er maar weinig die op basis van hun innerlijke intuitie altijd de juiste keuzes maken,dus stappen zetten tot bewustzijn.</p><p>Er zal dus altijd eerst bewustwording, door kennisoverdracht en informatiedeling plaats moeten vinden of dit nu over positieve of negatieve dingen gaat.</p><p>Dit geldt ook voor onze eigen innerlijke mogelijkheden, waar niet iedereen weet van heeft of van wil weten.</p><p>Iemand die al in meer of mindere mate bewust leeft zal vaak eenzaamheid en onbegrip op zijn pad tegenkomen en dan is verbintenis moeilijk te creeeren,omdat er nog teveel in onwetendheid en ongeloof verkeren door toedoen van de opgelegde maatschappij.</p><p>Dus voor mij is bewustwording net zo belangrijk als bewustzijn.</p> ]]></content:encoded> </item> <item><title>Door: Astrid</title><link>http://www.argusoog.org/2009/11/2012-of-toch-2220/#comment-2563</link> <dc:creator>Astrid</dc:creator> <pubDate>Mon, 23 Nov 2009 21:46:22 +0000</pubDate> <guid
isPermaLink="false">http://www.argusoog.org/?p=4349#comment-2563</guid> <description>Rob,Je lijkt er van uit te gaan, dat mensen bewust zullen worden, door iets wat buiten ons afspeelt: Ufo&#039;s, en een zoveelste 9/11.Dat lijkt me sterk.Doe eens een enquête onder Argusoog bezoekers: vraag eens hoeveel mensen een wezenlijk andere keuze hebben gemaakt, in de manier waarop ze met de (onzichtbare) ander omgaan, omdat ze alle weetjes van Argusoog nu weten. Echt een wezenlijk andere keuze. Vraag het eens.Op sites zoals Argusoog etc. zie ik soms mensen &#039;bewust worden&#039; koppelen aan &#039;meer weten over de&#039; dingen die buiten ons afspelen. Steeds meer door krijgen hoe de macht achter de macht werkt en zo, noemt men dan &#039;bewust worden&#039;. Maar dat is geen bewustzijn. Bewust worden doe je ook, als je was verbleekt is, en je begrijpt dat je er een verkeerd wasmiddel bij gestopt hebt. Bewust worden is niets bijzonders.Dat zal dus totaal niets veranderen.Bewustzijn wel.Bewustzijn zit IN ons.
Dat gaat over jezelf.
Over het zien van de eigen vrijheid, kracht, recht op zijn, vreugde, etc. En weten dat, zoals het voor jou geldt, het voor iedereen geldt. En weten, dat het bewustzijn dat in je leeft, dat dat in iedereen leeft.Wat zal er IN ons gebeuren, als er ufo&#039;s te zien zijn?
Wat zal er IN ons gebeuren, als er een nieuwe &#039;9/11&#039; is?Niets. Ja, bij de meesten zal er &#039;ontzag&#039; zijn. Niets anders dan nu dus.Niets, en dat is al keer op keer gebleken.Want er waren al veel meer 9/11&#039;s.
En er gebeurde IN de meeste mensen niets; die bleven gewoon stemmen op de mensen die bereid zijn tot het plegen van allerlei vormen van 9/11&#039;s.Nederland die naar Irak gaat is namelijk ook een 9/11.
Elke Nederlander stond er bij en keer er naar.
En welke nieuwe keuzes maken Nederlanders inmiddels?
Ik bedoel niet welke nieuwe politieke keuzes ze maken.
Ik bedoel ook niet of er demonstraties zijn.Maar een wezenlijk nieuwe keuze, in de manier waarop je met de (onzichtbare) ander omgaat. Een wezenlijk andere keuze in je persoonlijke leven.Hoeveel mensen zijn in hun bewustzijn geraakt?Je bewust zijn van de macht achter de macht, is niets.
Het gros van de mensen die zeggen &#039;Ach, daar verander je toch niets aan he&#039;, die zogenaamd lethargische types, die zijn zich ook allang bewust van de macht achter de macht. Daar hadden ze Argusoog etc. niet voor nodig.
Waarmee ik niet bedoel dat Argusoog er niet moet zijn.Wat gaat er nou IN de mens gebeuren, als er meer ufo&#039;s komen, meer 9/11&#039;s? Je schrijft dat mensen dan 9/11 niet meer gaan geloven.
En dan?2012 of 2220....
Hoe lang kan het nog gerekt worden?
Voorspellingen etc.Rob, ben jij wezenlijk nieuwe keuzes gaan maken door alles wat je op Argusoog of op wat voor site dan ook las?Waar zit de crux van de transformatie?
In voorspellingen?Of in keuzes?
Geen ver-keuzes.Maar wezenlijk andere keuzes?
In jouw eigen leven.Hebben we daar ufo&#039;s en 9/11&#039;s voor nodig?Of hebben we daar mensen voor nodig die durven te zeggen:
&#039;Ik ben een groot voorbeeld. De keuzes die ik maak, daarin ben ik een groot voorbeeld. Als ik die keuze kan maken, dan kan iedereen die keuze maken. En doe je dat niet, dan is dat gewoon aan jou&#039;. En velen zullen je niet &#039;volgen&#039;. Omdat je niet voldoet aan hun voorgenomen projecties, waarmee ze de transformatie voor zich zagen. Mensen zijn gewoon een script aan het afdraaien, om maar geen wezenlijk nieuwe keuzes te hoeven maken.Welke mensen adresseer je, als je het hebt over mensen die pas &#039;bewust worden&#039; als er ufo&#039;s komen, of een volgende 9/11?
Met wie verbind je je dan?
Aan wie geef je je energie dan?
Waarom geef je je energie aan die mensen?
Durf je het om te draaien?Durf jij in het licht te gaan staan?
Durf jij te tonen welke wezenlijk andere keuzes je maakt in jouw persoonlijke leven? Durf jij de rest van de wereld van je af te stoten, in plaats van te verbinden in verleidingen zoals voorspellingen en zo? En in plaats van te delen in gezamenlijk martelaarschap. Wat vals is.Ben jij een groot voorbeeld?Een voorbeeld die mensen niet hoeven na te volgen.
En als ze het niet doen.
Wat dan?
Ga je dan &#039;hun taal&#039; weer praten? Zodat er weer verbinding is?Denk je dat de transformatie gebeurt door je te verbinden met &#039;het oude&#039;, waar &#039;dat wat buiten ons ligt, het allerbelangrijkste is en waarover allerlei analyses en voorspellingen worden gedaan&#039;?Of door te blijven staan in wat je in het hier-en-nu wezenlijk kiest? En zeggen: &#039;Jullie, 6 miljard mensen, kunnen dezelfde keuze maken als ik. Waarom doe je het eigenlijk niet?&#039;Waar ligt de transformatie denk je?&#039;Ik ben de kracht&#039;.</description> <content:encoded><![CDATA[<p>Rob,</p><p>Je lijkt er van uit te gaan, dat mensen bewust zullen worden, door iets wat buiten ons afspeelt: Ufo&#8217;s, en een zoveelste 9/11.</p><p>Dat lijkt me sterk.</p><p>Doe eens een enquête onder Argusoog bezoekers: vraag eens hoeveel mensen een wezenlijk andere keuze hebben gemaakt, in de manier waarop ze met de (onzichtbare) ander omgaan, omdat ze alle weetjes van Argusoog nu weten. Echt een wezenlijk andere keuze. Vraag het eens.</p><p>Op sites zoals Argusoog etc. zie ik soms mensen &#8216;bewust worden&#8217; koppelen aan &#8216;meer weten over de&#8217; dingen die buiten ons afspelen. Steeds meer door krijgen hoe de macht achter de macht werkt en zo, noemt men dan &#8216;bewust worden&#8217;. Maar dat is geen bewustzijn. Bewust worden doe je ook, als je was verbleekt is, en je begrijpt dat je er een verkeerd wasmiddel bij gestopt hebt. Bewust worden is niets bijzonders.</p><p>Dat zal dus totaal niets veranderen.</p><p>Bewustzijn wel.</p><p>Bewustzijn zit IN ons.<br
/> Dat gaat over jezelf.<br
/> Over het zien van de eigen vrijheid, kracht, recht op zijn, vreugde, etc. En weten dat, zoals het voor jou geldt, het voor iedereen geldt. En weten, dat het bewustzijn dat in je leeft, dat dat in iedereen leeft.</p><p>Wat zal er IN ons gebeuren, als er ufo&#8217;s te zien zijn?<br
/> Wat zal er IN ons gebeuren, als er een nieuwe &#8217;9/11&#8242; is?</p><p>Niets. Ja, bij de meesten zal er &#8216;ontzag&#8217; zijn. Niets anders dan nu dus.</p><p>Niets, en dat is al keer op keer gebleken.</p><p>Want er waren al veel meer 9/11&#8242;s.<br
/> En er gebeurde IN de meeste mensen niets; die bleven gewoon stemmen op de mensen die bereid zijn tot het plegen van allerlei vormen van 9/11&#8242;s.</p><p>Nederland die naar Irak gaat is namelijk ook een 9/11.<br
/> Elke Nederlander stond er bij en keer er naar.<br
/> En welke nieuwe keuzes maken Nederlanders inmiddels?<br
/> Ik bedoel niet welke nieuwe politieke keuzes ze maken.<br
/> Ik bedoel ook niet of er demonstraties zijn.</p><p>Maar een wezenlijk nieuwe keuze, in de manier waarop je met de (onzichtbare) ander omgaat. Een wezenlijk andere keuze in je persoonlijke leven.</p><p>Hoeveel mensen zijn in hun bewustzijn geraakt?</p><p>Je bewust zijn van de macht achter de macht, is niets.<br
/> Het gros van de mensen die zeggen &#8216;Ach, daar verander je toch niets aan he&#8217;, die zogenaamd lethargische types, die zijn zich ook allang bewust van de macht achter de macht. Daar hadden ze Argusoog etc. niet voor nodig.<br
/> Waarmee ik niet bedoel dat Argusoog er niet moet zijn.</p><p>Wat gaat er nou IN de mens gebeuren, als er meer ufo&#8217;s komen, meer 9/11&#8242;s? Je schrijft dat mensen dan 9/11 niet meer gaan geloven.<br
/> En dan?</p><p>2012 of 2220&#8230;.<br
/> Hoe lang kan het nog gerekt worden?<br
/> Voorspellingen etc.</p><p>Rob, ben jij wezenlijk nieuwe keuzes gaan maken door alles wat je op Argusoog of op wat voor site dan ook las?</p><p>Waar zit de crux van de transformatie?<br
/> In voorspellingen?</p><p>Of in keuzes?<br
/> Geen ver-keuzes.</p><p>Maar wezenlijk andere keuzes?<br
/> In jouw eigen leven.</p><p>Hebben we daar ufo&#8217;s en 9/11&#8242;s voor nodig?</p><p>Of hebben we daar mensen voor nodig die durven te zeggen:<br
/> &#8216;Ik ben een groot voorbeeld. De keuzes die ik maak, daarin ben ik een groot voorbeeld. Als ik die keuze kan maken, dan kan iedereen die keuze maken. En doe je dat niet, dan is dat gewoon aan jou&#8217;. En velen zullen je niet &#8216;volgen&#8217;. Omdat je niet voldoet aan hun voorgenomen projecties, waarmee ze de transformatie voor zich zagen. Mensen zijn gewoon een script aan het afdraaien, om maar geen wezenlijk nieuwe keuzes te hoeven maken.</p><p>Welke mensen adresseer je, als je het hebt over mensen die pas &#8216;bewust worden&#8217; als er ufo&#8217;s komen, of een volgende 9/11?<br
/> Met wie verbind je je dan?<br
/> Aan wie geef je je energie dan?<br
/> Waarom geef je je energie aan die mensen?<br
/> Durf je het om te draaien?</p><p>Durf jij in het licht te gaan staan?<br
/> Durf jij te tonen welke wezenlijk andere keuzes je maakt in jouw persoonlijke leven? Durf jij de rest van de wereld van je af te stoten, in plaats van te verbinden in verleidingen zoals voorspellingen en zo? En in plaats van te delen in gezamenlijk martelaarschap. Wat vals is.</p><p>Ben jij een groot voorbeeld?</p><p>Een voorbeeld die mensen niet hoeven na te volgen.<br
/> En als ze het niet doen.<br
/> Wat dan?<br
/> Ga je dan &#8216;hun taal&#8217; weer praten? Zodat er weer verbinding is?</p><p>Denk je dat de transformatie gebeurt door je te verbinden met &#8216;het oude&#8217;, waar &#8216;dat wat buiten ons ligt, het allerbelangrijkste is en waarover allerlei analyses en voorspellingen worden gedaan&#8217;?</p><p>Of door te blijven staan in wat je in het hier-en-nu wezenlijk kiest? En zeggen: &#8216;Jullie, 6 miljard mensen, kunnen dezelfde keuze maken als ik. Waarom doe je het eigenlijk niet?&#8217;</p><p>Waar ligt de transformatie denk je?</p><p>&#8216;Ik ben de kracht&#8217;.</p> ]]></content:encoded> </item> <item><title>Door: Andy</title><link>http://www.argusoog.org/2009/11/2012-of-toch-2220/#comment-2553</link> <dc:creator>Andy</dc:creator> <pubDate>Mon, 23 Nov 2009 19:27:04 +0000</pubDate> <guid
isPermaLink="false">http://www.argusoog.org/?p=4349#comment-2553</guid> <description>Degenen die zich nu alle ( fysiek aardse ) middelen ten koste van alles en iedereen toeeigenen, zijn degenen die vast houden aan de &#039; oude illusionaire wereld&#039; en zullen misschien toebehoren aan de groep die &#039;overleeft&#039;.
Maar dan wel &#039;vastblijft&#039; zitten in de huidige 3e dimensie/trilling.
Aangezien de planeet in deze dimensie wel dusdanige veranderingen ondergaat creeren ze hun eigen &#039;hel&#039;.
De volgende ronde vanuit een nieuw stenen tijdperk,waar al hun middelen en status geen enkel waarde meer heeft ?Aan ieder de eigen keuze.</description> <content:encoded><![CDATA[<p>Degenen die zich nu alle ( fysiek aardse ) middelen ten koste van alles en iedereen toeeigenen, zijn degenen die vast houden aan de &#8216; oude illusionaire wereld&#8217; en zullen misschien toebehoren aan de groep die &#8216;overleeft&#8217;.<br
/> Maar dan wel &#8216;vastblijft&#8217; zitten in de huidige 3e dimensie/trilling.<br
/> Aangezien de planeet in deze dimensie wel dusdanige veranderingen ondergaat creeren ze hun eigen &#8216;hel&#8217;.<br
/> De volgende ronde vanuit een nieuw stenen tijdperk,waar al hun middelen en status geen enkel waarde meer heeft ?</p><p>Aan ieder de eigen keuze.</p> ]]></content:encoded> </item> <item><title>Door: Andy</title><link>http://www.argusoog.org/2009/11/2012-of-toch-2220/#comment-2552</link> <dc:creator>Andy</dc:creator> <pubDate>Mon, 23 Nov 2009 19:09:03 +0000</pubDate> <guid
isPermaLink="false">http://www.argusoog.org/?p=4349#comment-2552</guid> <description>Na de 2012 film gezien te hebben,
Wilde ik wel wat kanttekeningen plaatsen; mistte ( naast wat wetenschappelijke ,waarschijnlijk cinematografische, misvattingen, (zoals na  heftigste solarflare doodleuk alle elektronika overal nog werkend?) wel de wat diepere spirituele bewustzijns ( Maya ) achtergrond en oorsprong , die behalve de ( door hen NB NIET genoemde ) fysiek aardse verschijnselen wel degelijk ook van belang zijn.Daarnaast waren de Maya niet de enige cultuur die zich met &#039;een grote verandering/omkering &#039; bezig hielden ( in vele andere werd dit &#039;een dag des oordeels &#039; genoemd door terugkeer van hun Messias =  belangrijkste sterrebeeld).Velen die alleen met de rampzalige gevolgen bezig zijn beseffen vaak niet dat daarna iets nieuws gecreeerd word op een ander bewustzijnsniveau en het op andere evolutionaire wijze verder gaat.Velen die alleen met het laatse bezig zijn weigeren te geloven dat de  aardse rampen zullen/kunnen plaatsvinden.Voor mij persoonlijk is het een samengaan van beide; allereerst een zuivering om de fysiek aardse materie van deze dimensie en trilling los te laten ( juist in de vorm van de genoemde rampen na de veranderingen in ons zonnestelsel ), waarin ook een vorm van oordeel zal zitten afhankelijk van je bewustzijnsniveau en acties in huidige en afgelopen levens.
Wat in sommige religies als &#039;gelovig of ongelovig&#039; bestempeld word of &#039;verlichten ( die 144.000 uitstralen ) of niet verlichten&#039;.Het verschil zal naar mijn mening dan per persoon zitten in waar de &#039;nieuwe hemel&#039; zal plaatsvinden en op welk dimensionaal niveau of trilling.
Hierin zit wat mij betreft de foute interpretatie over  een hemel( terwijl er vaak genoeg zeven of negen hemelen vermeld worden = trillingsniveau&#039;s/dimensies ) of hel ( waarschijnlijk correspenderend met de laagste trillingsniveaus ; misschien wel huidige ? ).Een ieder zal zelf een mening op basis van gevoel, intuitie en verstand moeten gaan vormen over het welles of nietes van het hele 2012 gebeuren.
Elk perspectief zal toch anders zijn.
It&#039;s in the eye of the beholder.</description> <content:encoded><![CDATA[<p>Na de 2012 film gezien te hebben,<br
/> Wilde ik wel wat kanttekeningen plaatsen; mistte ( naast wat wetenschappelijke ,waarschijnlijk cinematografische, misvattingen, (zoals na  heftigste solarflare doodleuk alle elektronika overal nog werkend?) wel de wat diepere spirituele bewustzijns ( Maya ) achtergrond en oorsprong , die behalve de ( door hen NB NIET genoemde ) fysiek aardse verschijnselen wel degelijk ook van belang zijn.</p><p>Daarnaast waren de Maya niet de enige cultuur die zich met &#8216;een grote verandering/omkering &#8216; bezig hielden ( in vele andere werd dit &#8216;een dag des oordeels &#8216; genoemd door terugkeer van hun Messias =  belangrijkste sterrebeeld).</p><p>Velen die alleen met de rampzalige gevolgen bezig zijn beseffen vaak niet dat daarna iets nieuws gecreeerd word op een ander bewustzijnsniveau en het op andere evolutionaire wijze verder gaat.</p><p>Velen die alleen met het laatse bezig zijn weigeren te geloven dat de  aardse rampen zullen/kunnen plaatsvinden.</p><p>Voor mij persoonlijk is het een samengaan van beide; allereerst een zuivering om de fysiek aardse materie van deze dimensie en trilling los te laten ( juist in de vorm van de genoemde rampen na de veranderingen in ons zonnestelsel ), waarin ook een vorm van oordeel zal zitten afhankelijk van je bewustzijnsniveau en acties in huidige en afgelopen levens.<br
/> Wat in sommige religies als &#8216;gelovig of ongelovig&#8217; bestempeld word of &#8216;verlichten ( die 144.000 uitstralen ) of niet verlichten&#8217;.</p><p>Het verschil zal naar mijn mening dan per persoon zitten in waar de &#8216;nieuwe hemel&#8217; zal plaatsvinden en op welk dimensionaal niveau of trilling.<br
/> Hierin zit wat mij betreft de foute interpretatie over  een hemel( terwijl er vaak genoeg zeven of negen hemelen vermeld worden = trillingsniveau&#8217;s/dimensies ) of hel ( waarschijnlijk correspenderend met de laagste trillingsniveaus ; misschien wel huidige ? ).</p><p>Een ieder zal zelf een mening op basis van gevoel, intuitie en verstand moeten gaan vormen over het welles of nietes van het hele 2012 gebeuren.<br
/> Elk perspectief zal toch anders zijn.<br
/> It&#8217;s in the eye of the beholder.</p> ]]></content:encoded> </item> <item><title>Door: rob</title><link>http://www.argusoog.org/2009/11/2012-of-toch-2220/#comment-2513</link> <dc:creator>rob</dc:creator> <pubDate>Sun, 22 Nov 2009 23:41:15 +0000</pubDate> <guid
isPermaLink="false">http://www.argusoog.org/?p=4349#comment-2513</guid> <description>Wat ik ook nog zie gebeuren dat binnen een niet al te lange tijd steeds meer ufo&#039;s te zien zullen zijn.
De geavanceerdere types zagen we al een tijdje en hebben een verband met de graancirkels.
Maar de wereldoverheid heeft heel veel proefexemplaren en ufo-achtig vliegend materieel.
Op een zeker moment komt er een internationale verklaring waarin het bestaan van buitenaards leven zal worden toegegeven.
Maar,..wél met de vermelding erbij dat niet gegarandeerd kan worden of &#039;ze&#039;wel goedaardig zijn....
Dan komt er een té lullige false flag operatie à la 9-11.
Dat zou een topstuk moeten worden want tesamen met de pandemie en de &quot;terreur van Allah&quot;, plus de kredietmalaise, en de tralala CO2 uitstoot zou dat de druppel moeten zijn. De wereldbevolking zou zich dan massaal overgeven aan de Nieuwe wereld orde.
Maar de grootste blunder ligt in het feit dat het een bijna kopie zal zijn van de 9-11 gebeurtenis waardoor mensen het vorige trucje (twin towers) ook niet meer zullen geloven.
De leden van de NWO moeten dan rekenen op een hele snelle ontmanteling.
En dat gebeurt allemaal vóór het einde van 2012.</description> <content:encoded><![CDATA[<p>Wat ik ook nog zie gebeuren dat binnen een niet al te lange tijd steeds meer ufo&#8217;s te zien zullen zijn.<br
/> De geavanceerdere types zagen we al een tijdje en hebben een verband met de graancirkels.<br
/> Maar de wereldoverheid heeft heel veel proefexemplaren en ufo-achtig vliegend materieel.<br
/> Op een zeker moment komt er een internationale verklaring waarin het bestaan van buitenaards leven zal worden toegegeven.<br
/> Maar,..wél met de vermelding erbij dat niet gegarandeerd kan worden of &#8216;ze&#8217;wel goedaardig zijn&#8230;.<br
/> Dan komt er een té lullige false flag operatie à la 9-11.<br
/> Dat zou een topstuk moeten worden want tesamen met de pandemie en de &#8220;terreur van Allah&#8221;, plus de kredietmalaise, en de tralala CO2 uitstoot zou dat de druppel moeten zijn. De wereldbevolking zou zich dan massaal overgeven aan de Nieuwe wereld orde.<br
/> Maar de grootste blunder ligt in het feit dat het een bijna kopie zal zijn van de 9-11 gebeurtenis waardoor mensen het vorige trucje (twin towers) ook niet meer zullen geloven.<br
/> De leden van de NWO moeten dan rekenen op een hele snelle ontmanteling.<br
/> En dat gebeurt allemaal vóór het einde van 2012.</p> ]]></content:encoded> </item> <item><title>Door: rob</title><link>http://www.argusoog.org/2009/11/2012-of-toch-2220/#comment-2510</link> <dc:creator>rob</dc:creator> <pubDate>Sun, 22 Nov 2009 22:51:31 +0000</pubDate> <guid
isPermaLink="false">http://www.argusoog.org/?p=4349#comment-2510</guid> <description>Voor mij staat in ieder geval vast dat 2013 en wel het voorjaar van dat jaar, het meest bizar-mooie voorjaar aller tijden zal worden.
Het jaar waarin HET is gebeurt.
Maar wat mij nu te binnen schiet is misschien wel het meest frappante.
Ik heb zo het gevoel dat de bewustzijnstoestand van &#039;de dood&#039;en die van het leven steeds dichter bij elkaar gaan liggen naarmate we onder de trillingsinloed komen van de volgende octaaf. De Fotonengordel zal daar met name aan bijdragen.
Het grappige dat die overgang wellicht het ophalen van de sluier kan zijn tussen leven en dood. Zodoende bestaat er ook geen verschil meer en dat vertelt mij dan ook dat het niet onmogelijk is dat we overledenen kunnen waarnemen en mee communiceren zoals dat nu onder de levenden is.
Logisch dan, wat dat proces in de weg staat is de angst voor de dood en de angst om te sterven.
Deze lage tonen zijn dat pure dissonanten en trekken de status omlaag.Memento mori.</description> <content:encoded><![CDATA[<p>Voor mij staat in ieder geval vast dat 2013 en wel het voorjaar van dat jaar, het meest bizar-mooie voorjaar aller tijden zal worden.<br
/> Het jaar waarin HET is gebeurt.<br
/> Maar wat mij nu te binnen schiet is misschien wel het meest frappante.<br
/> Ik heb zo het gevoel dat de bewustzijnstoestand van &#8216;de dood&#8217;en die van het leven steeds dichter bij elkaar gaan liggen naarmate we onder de trillingsinloed komen van de volgende octaaf. De Fotonengordel zal daar met name aan bijdragen.<br
/> Het grappige dat die overgang wellicht het ophalen van de sluier kan zijn tussen leven en dood. Zodoende bestaat er ook geen verschil meer en dat vertelt mij dan ook dat het niet onmogelijk is dat we overledenen kunnen waarnemen en mee communiceren zoals dat nu onder de levenden is.<br
/> Logisch dan, wat dat proces in de weg staat is de angst voor de dood en de angst om te sterven.<br
/> Deze lage tonen zijn dat pure dissonanten en trekken de status omlaag.</p><p>Memento mori.</p> ]]></content:encoded> </item> <item><title>Door: Andy</title><link>http://www.argusoog.org/2009/11/2012-of-toch-2220/#comment-2507</link> <dc:creator>Andy</dc:creator> <pubDate>Sun, 22 Nov 2009 18:27:25 +0000</pubDate> <guid
isPermaLink="false">http://www.argusoog.org/?p=4349#comment-2507</guid> <description>Uitgebreid wetenschappelijk artikel over de veranderingen in ons zonnestelsel die uiteindelijk zeer waarschijnlijk tot poolomkering in 2012 leiden,met alle gevolgen van dien ( zie ook de vergelijkbare  2012 film van Emmerich ) op de conculega-site Niburu.http://www.niburu.nl/index.php?articleID=22164</description> <content:encoded><![CDATA[<p>Uitgebreid wetenschappelijk artikel over de veranderingen in ons zonnestelsel die uiteindelijk zeer waarschijnlijk tot poolomkering in 2012 leiden,met alle gevolgen van dien ( zie ook de vergelijkbare  2012 film van Emmerich ) op de conculega-site Niburu.</p><p> <a
href="http://www.niburu.nl/index.php?articleID=22164" rel="nofollow">http://www.niburu.nl/index.php?articleID=22164</a></p> ]]></content:encoded> </item> <item><title>Door: Andy</title><link>http://www.argusoog.org/2009/11/2012-of-toch-2220/#comment-2423</link> <dc:creator>Andy</dc:creator> <pubDate>Sat, 21 Nov 2009 07:37:16 +0000</pubDate> <guid
isPermaLink="false">http://www.argusoog.org/?p=4349#comment-2423</guid> <description>@Jan ,
aanvulling, het verschil tussen poolshift en omkering wat betreft het aantal graden kan ook liggen in het feit dat de omkering niet volledig is bijv 150 graden of meer dan volledig bijv 210 graden.
Waarbij de polen niet alleen omgekeerd worden,maar ook nog eens op een andere geografische plek komen te liggen.</description> <content:encoded><![CDATA[<p>@Jan ,<br
/> aanvulling, het verschil tussen poolshift en omkering wat betreft het aantal graden kan ook liggen in het feit dat de omkering niet volledig is bijv 150 graden of meer dan volledig bijv 210 graden.<br
/> Waarbij de polen niet alleen omgekeerd worden,maar ook nog eens op een andere geografische plek komen te liggen.</p> ]]></content:encoded> </item> <item><title>Door: Andy</title><link>http://www.argusoog.org/2009/11/2012-of-toch-2220/#comment-2422</link> <dc:creator>Andy</dc:creator> <pubDate>Sat, 21 Nov 2009 07:29:28 +0000</pubDate> <guid
isPermaLink="false">http://www.argusoog.org/?p=4349#comment-2422</guid> <description>@ Jan,
Nog even een laatste opmerking.
Jij hebt het over poolshift,ik over omkering.
Dit zijn 2 verschillende dingen.
Bij een poolshift verschuift de denkbeeldige aardas enkele graden ( volgens Rand Flem Ath soms tot wel 30 en is regelmatig gebeurt ).
Bij een omkering is dit 180 graden en verandert dus polariteit van onze polen ( noord word zuidpool en vice versa ) en word ook de rotatie en magnetisch veld van onze planeet omgekeerd, wat bij een poolshift niet het geval is.
Er zit dus wel een groot verschil tusen beide &#039;verschuivingen&#039;.</description> <content:encoded><![CDATA[<p>@ Jan,<br
/> Nog even een laatste opmerking.<br
/> Jij hebt het over poolshift,ik over omkering.<br
/> Dit zijn 2 verschillende dingen.<br
/> Bij een poolshift verschuift de denkbeeldige aardas enkele graden ( volgens Rand Flem Ath soms tot wel 30 en is regelmatig gebeurt ).<br
/> Bij een omkering is dit 180 graden en verandert dus polariteit van onze polen ( noord word zuidpool en vice versa ) en word ook de rotatie en magnetisch veld van onze planeet omgekeerd, wat bij een poolshift niet het geval is.<br
/> Er zit dus wel een groot verschil tusen beide &#8216;verschuivingen&#8217;.</p> ]]></content:encoded> </item> </channel> </rss>
<!-- Performance optimized by W3 Total Cache. Learn more: http://www.w3-edge.com/wordpress-plugins/

Minified using memcached
Page Caching using memcached
Object Caching 424/426 objects using memcached

Served from: www.argusoog.org @ 2010-09-08 10:42:52 -->