Overzicht » Berichten, Maatschappij & Politiek

Micha Kat vrijgelaten???

Door op 6 augustus 2012 – 13:1336 Reacties | 5.551 keer bekeken | Deze post afdrukken

Hier heeft een bericht gestaan dat suggereerde dat Micha Kat vanochtend vrijgelaten zou zijn, één dag voor het kort geding dat morgen in het Paleis van Justitie in Den Haag zal plaatsvinden. Het bericht was gepubliceerd op http://boinnk.nl/, waar het nog steeds te lezen is. Nader onderzoek bij de advocaat heeft echter uitgewezen dat het bericht op onwaarheid berust. Zie noot II redactie hieronder. 

Het is natuurlijk de vraag wat de zin is van het verspreiden van dit soort desinfo en uit welke koker het komt.

Er is o.a. door Ben van den Brink en Ron Nienhuis onderzoek gedaan naar welke rechter het kort geding gaat voorzitten. Dit blijkt R.J. Paris te zijn. Zijn nevenfuncties liegen er niet om en roepen de vraag op of deze rechter dit kort geding wel zou mogen voorzitten. Zie noot I hieronder. 

Aangezien het kort geding dus wel doorgaat wil ik een ieder oproepen, die tijd en energie wil investeren in het steunen van Micha Kat, om dinsdag 7 augustus om 12 uur present te zijn in het Paleis van Justitie te Den Haag. Het adres is: 

Prins Clauslaan 60
2595 AJ
Den Haag

Noot I redactie:

Zou de vrijlating van Micha Kat misschien ook te maken kunnen hebben met het volgende?

ben vd brink zegt:

3 augustus 2012 om 17:17  (bewerken)

beste mensen ,de rechter R.J.PARIS die de zitting 7 aug inzake kort geding MICHA KAT behandeld is zeker niet helemaal in orde meerdere keren in opspraak gekomen voor handelen in strijd met de regels een waslijst aan nevenfuncties maar voor MICHA toch iets nuttigs,DE RECHTER WAS OUD ABN BANK DIRECTEUR en dus grondig reden om hem te wraken want veel van wat micha na buiten bracht gaat over banken en dus grondig reden voor wraking ,als micha dat niet doet zit hij zonder twijvel tot SEPT vast.

Judith zegt:

3 augustus 2012 om 17:21 

PARIS R.J.

1046
NLRM 88/89 90 91 92 93 94 95 96 97 98
Benoemd door de Minister van Justitie als adviseur van de landsadvocaat
Lid Raad van Toezicht Bouwerst Hippolytus Delft
Vice-voorzitter Kon. Vereniging van Ned. Reserveofficieren afdeling Den Haag
Voorzitter Raad van Commissarissen Stichting Delftwonen
Lid Raad van Toezicht Stichting Centraal Bureau voor Genealogie
Werkzaam bij de A.B.N.
Rechterplaatsvervanger rechtbank Den Haag 210188
Rechter rechtbank Den Haag 120489
Plaatsvervangend Voorzitter Raad van Beroep ambtenarengerecht Den Haag 191291

NU
Den Haag Vice-president 170892

NEVENFUNCTIES
C310105 Voorzitter raad van commissarissen Stichting Woonbron Maasoevers Rotterdam 120504
C310105 Voorzitter geschillencommissie bankzaken 010102
C310105 Voorzitter SER Geschillencommissie fusiegedragsregels 010102
C310105 Voorzitter Raad van Commissarissen Kristal N.V. Amsterdam 010102
C310105 Voorzitter geschillencommissie ziekenhuizen 010202 Een bekende truc is niet te vermelden waar!
C310105 Voorzitter geschillencommissie openbare nutsbedrijven
C310105 Plaatsvervangend voorzitter Kamer van Toezicht Notariaat Den Haag 010700
C310105 Rechter-commissaris mobiele rechtbank als reserve Luitenant Kolonel Militair Juridische Dienst
C001296-310105 Hop bijbanenregister rechtbank Den Haag

Bijzonderheden!
179 De rechtspraak in Nederland is is een voorbeeld van zwendel en corruptie van coalities
422 Hop ziet ongekende mogelijkheden om met het vonnis tegen de oud-commando’s, om commandotroepen hun groene baret af te nemen, hervormingen in de rechtspraak door te voeren, de rechtspraak goedkoper te maken

Noot II redactie:

Zojuist heb ik Gerard van der Meer, de advocaat van Micha,  gebeld om te vernemen of bovenstaand bericht juist is.  Ik kreeg hem niet persoonlijk aan de lijn, maar sprak zijn voicemail in. Kort daarop stuurde hij mij het volgende sms-bericht:

“Ik heb OM gebeld en zij bevestigen vrijlating NIET. Bericht is dus onzin. K(ort)G(eding) morgen gaat dus ok gewoon door.

Mvg Gerard van der Meer”

 

Gerelateerde informatie:

http://www.klokkenluideronline.nl/artikel/15764/het-uur-van-de-waarheid-voor-micha-kat

http://www.klokkenluideronline.nl/artikel/15749/micha-kat-spreekt-5-8-2012-heleen-de-waal

http://www.klokkenluideronline.nl/artikel/15718/berichten-uit-de-bajes-5

http://www.klokkenluideronline.nl/?s=Berichten+uit+de+bajes+

 

 

 

 

Disclaimer  

 

De reaktiemogelijkheid op deze pagina is uitgeschakeld!

36 Reacties »

  • Eind goed, al goed.
    Het is goed om te lezen dat er na enige geharrewar toch weer enige harmonie begint te ontstaan.
    Mijn goede herinneringen (inclusief een portie heimwee) aan Stromanradio stemmen plezierig en wie weet dat in de toekomst…..

    De bescheiden pogingen onzerzijds om Micha duidelijk te maken dat sommige van zijn akties de overheid juist een stok aanreiken om mee te slaan, worden jammer genoeg niet begrepen. Dat maakt dat het schip van Micha de koers vaart die nu gevaren moet worden….

  • pipo koeja zegt:

    wat voor in een shitwereld leven we?

    • beste mensen, ik ben voor het einde van deze poppenkast weg gegaan ,er waren gelukkig wel zat mensen aanwezig maar allemaal na een andere zaal geleid waar je de zitting op een scherm kon volgen,de uitkomst weet ik nu al ,er had inderdaad beroep aangetekend moeten worden tegen de 90 dagen beveel voor bewaring en in verband met gewijzigde omstandigheden,een kort geding hiertegen is NIET DE JUISTE MANIER VAN BEROEP en gaan wij ook zeker in de uitspraak terug horen.Dit is allemaal rek en strek werk om Micha tot de zitting in voorarrest te houden ,hij had zelf gelijk de rechter moeten wraken deze rechter had dit nooit mogen horen vanwege zijn achtergrond en nevenfuncties,de kans dat hij volgende week vrij is schat ik op nul procent ,nogmaals dit was een poppenkast om iedereen voor de gek te houden.

      • Groene Thee zegt:

        Ben, scherp opgemerkt. Het is te triest voor woorden.

        • René zegt:

          De lawyer/LIAR’s van Micha weten dit ook maar werken voor dezelfde organisatie als de rechters !

          truste allemaal

          • rene,ik heb ook dezelfde advocaat en ik weet dat advocaten hier niet tegenin gaan ,ik er heb er 5 ontslagen omdat ze vollop meewerkten aan of illegale uithuisplaatsing van onze dochters of illegale strafzaak tegen mij ,elke eerlijke advocaat was in beiden zaken met 2minuten klaar geweest maar nee,ze moeten eraan meewerken en mensen voor de gek houden dat is satanisme.

            • René zegt:

              What can is say Ben, ik wijs hier al jaren op maar wordt zelf naar het verdomhoekje verbannen.
              Iedereen werkt direct of indirect voor de bankster/gangsters. Hun kartel is heer en meester over de aarde en zolang de burger hun spel mee blijft spelen is het vechten tegen de bierkaai.
              Ik heb ook een aantal rechtzaken achter me liggen en verloor ze altijd om voor mij destijds onverklaarbare redenen totdat ik het babelonische “rollenspel” van deze bedrieglijke “straatmagiers” doorzag.
              Ik heb het spel toen met hun regels gespeeld en won voor de eerste keer een zaak.
              Ik heb ook uitgelegd hoe ik te werk ben gegaan op argusoogradio maar waarschijnlijk zal dat niet meer te vinden zijn.

              In beginsel dien je een paar zaken tot je te nemen en dat is dat er geen mensenrechten bestaan op papier.
              Er bestaan enkel maar regels en rechten voor papieren handelsficties en als jij als mens zegt een papieren handelsfictie te zijn dan ben je voor die lieden en ook voor mij nu simpelweg een hulpeloze dwaas.
              Je kunt een papieren handelsfictie hebben maar je bent het niet. Het gaat erom welke titel je bezit omtrent je handelsfictie. afijn tis allemaal al gezegd door mensen als Santios Bonacci enz.

              Wie haalt het in zijn zieke hoofd om een ander mens zijn/haar fouten te administreren en te monetariseren en/of de mens in kwestie zelfs te vermoorden aan de hand van een waardeloos stuk papier ??

              ponder about this one for a while ………

              groet René

              • Groene Thee zegt:

                “The law is a sort of hocus-pocus science.” — Charles Macklin

                We kennen de medicijnman, we kennen de priesters en vandaag de dag kennen we de advocaten. Iedere tijd kent een pseudo-intelligente autocratie die de handel regelt van de niet-ingewijden en volgens haar eigen model de samenleving beheerst.

                “A State divided into a small number of rich and a large number of poor will always develop a government manipulated by the rich to protect the amenities represented by their property.” — Harold Laski

                • René zegt:

                  Mee eens, het gaat hem daarbij om het woord en de letteren ofwel the Long-Witch en the Tall-king !

                  Die rakkers van het woord (=god=(ver)Baal)uit Rome smakken de aard van hun betovering zo in onze gezichten en we zijn zo bedwelmd door hun long-witch en tall-king dat we het niet kunnen zien.

                  Ze spreken zelf de duivelstaal latijn/latin/let-in

                  Rome en hun woord en de letteren is evil itself !!

                  Op de oude sumerische kleitabletten staat beschreven dat men (Anunnaki) ooit een slaaf creeerde.
                  Daarvoor hadden ze een wezen nodig wat moest kunnen praten. Elk wezen wat niet kan praten heeft immers gelijke kansen en bestaansrechten. Ze zijn aangepast en vrij in de natuur. Omdat wij kunnen praten ofwel zijn geconditioneerd door de long-witch en de tall-king strijden wij deze demon-cratische ongelijkheids strijd in onwetendheid totaal begeesterd door “het woord”.

              • rob zegt:

                Beste Rene,

                Laten we het nu eens klaar hebben.
                Ik merk dat ‘we’ zo geen flikker verder komen.
                Ik heb momenten gehad dat ik dacht, “kom ik ga eens naar die Rene en leer ‘em z’n grote bek af en draai een arm uit de kom of zo”. Had ik kunnen doen en dan ben jij naar de klote en ik ben een dikke klootzak.
                Haat en zulke oplossingen heeft naar mijn weten nog nooit iets goeds gebracht daarom wil ik een beroep op dat deel in jou doen waar werkelijk iets moois mee te bouwen is. Niet om plotseling de slijmert uit te hangen met bloemetjes in z’n haar maar ik onderschrijf nog steeds de grondstellingen van het freemanthema.
                Sterker ik handel in sterke mate hiernaar.
                Echter ben ik niet zo’n hardliner zoals jij dat kennelijk wel bent. Je goeie recht maar ieder z’n eigen pad naar de waarheid. Zo ook de mijne.
                Ik ben op andere terreinen misschien wel fanatieker als jij dat bent op jouw terrein maar ik kan en mag een ander niet kwalijk nemen dat hij of zij niet hetzelfde doen als ik. Alhoewel ik mij soms kapot frustreer over het feit dat ik met eigen ogen zie hoe de ruiters van de apocalys bepaald niet mijn vrienden zijn en dienen te worden blootgelegd en ten minste gestopt. Ik kan en mag, van mijzelf, niet verbittert raken en de verantwoordelijkheid bij wie dan ook neerleggen. Eerder, tel je medestanders ook al dragen ze niet dezelfde kleuren op hun schild. In tijden als deze is het beter de overeenkomsten te zien dan de verschillen. Ik wil best een lul zijn omdat ik het niet volgens jouw stramien doe maar accepteer dat er ook lullen zijn die in andere zaken sterk zijn waar je zelf geen vat op hebt.
                Koning Arthur had nooit zo sterk kunnen zijn als hij niet in staat was alle ridders rond de ronde tafel te krijgen. Ik ben geen lafaard en heb manier van actievoeren meermaals overdacht. Toch zag ik steeds hierin niet mijn manier om door te stoten.
                Ik moet er wel voor gaan want aan halfslachtig gedoe heeft niemand wat. Jouw wapens passen nu eenmaal niet in mijn hand. Ik vind het daarom ook niet goed om en de zinloze over en weer verketterij voort te zetten. Ik ben er en jij bent er. Daar veranderd geen zoete lieve gerretje wat aan. Dus we kunnen iets verzinnen of totaal ophouden. Dus… terug gaan waar het fout ging en de angel eruit?

                • René zegt:

                  Eeeh daar hebben we de ouwe Rob weer ….

                  Zo komen we inderdaad geen steek verder en dat is ook precies de hoofdreden waarom ik afstand heb gedaan van stromanradio. Onder de regie van babylonslaven berichtjes oplezen omtrent de miserabele gang van zaken binnen hun bedrijf(Babylon) kan iedere idioot en als je dan zoals ik ook nog leest dat je dat als een soort gunst mag beschouwen en het ook nog als een soort therapie mag zien wel dan heb je het in mijn geval wel gehad zo ongeveer.
                  Ik ben ook niet die hardliner die gaat vechten tegen de bierkaai. Ik heb te doen met Babyloncontracters en als zoals gebeurt is blijkt dat men dat wil blijven en het spel volgens de regels van hun satanisten baasjes wil blijven spelen dan stap ik uit.
                  Wat ik daarna in mijn schrijfsels heb gedaan is gepoogd dit te benadrukken en bewust te maken.
                  Als ik mijn boodschappen ga doen bij de ALDI ben ik een armoedzaaier, als ik een uitkering heb ben ik ofwel een afgedankte slaaf ofwel een parasiet en meestal beide.
                  Als je voor babylon werkt ben je echter simpelweg Diminutio Capitus Maximus. Een verloren ziel !
                  Waarom zou ik zaken blijven doen met doodgeschreven zombies ??

                  Ik vind wat je schrijft nobel op een manier zoals ik dat ook van je ken en ik denk dat je ook wel weet dat mijn pijlpunten niet zijn aangestift met moordend gif maar met echt levend bloed wat vanuit een liefdevol collectief hartwat in vrede wenst te stromen door “de grote mens”. Die grote mens is echter bedwelmd en besmet door een zeer gemene parasiet die het bloed via een bodydouble naar een ander wezen laat stromen die hun van hun identiteit en lading berooft en daarna geheel gelost/verlost met het merkteken van een beest de grote wateren opzend waar het onder de vlag van de parasiet de strijd om de materie die zijn gelijke niet (h)erkent weer kan voortzetten.

                  Heel kort gezegd Rob is samenwerking enkel mogelijk wanneer ‘het bloed’ (h)erkent dat het besmet is met een levensgevaarlijke parasiet.

                  Dank voor je oprechte schrijfsel,

                  groet René

                  • rob zegt:

                    Even voor de duidelijkheid, er bestaat geen ouwe en geen nieuwe rob.
                    Er bestaat alleen een rob die geen productiviteit ziet in sneerderij.
                    Als ik je nu vertel dat ik het nodige gedaan heb waardoor mijn naam gevrijwaard is van staatsplagiaat dan kan dat voor anderen misschien onzichtbaar zijn of wellicht onvoldoende en niet geheel volgens het protocol maar dat is dan mijn zaak en niet de hunne.
                    Ik heb destijds het programma Stroman met volle overtuiging gedaan en sta nog steeds achter het hoofdthema maar ik heb hiervan mijn eigen versie geschapen op een manier zoals mij dat goeddunkt. Ik ben de noodzakelijke liberale levenshouding verplicht, hierin iedereen een eigen keuze te laten maken waarbij de term liberaal niets te maken heeft met de afzichtelijke politieke stroming die zich hieraan denkt te moeten optrekken.
                    Ik wens ook niet langs een meetlat gelegd te worden wat de maat van de oppositionele correctheid zou moeten zijn. Het predikaat,”niemand komt tot de Vader dan door mij”, is alleen voorbehouden aan een historische figuur wiens daden van dergelijke omvang zijn dat geen mens ook maar in de schaduw kan komen. Om die reden kan ik van niemand verlangen op dezelfde manier een schip te bouwen om vervolgens de zeeën te bevaren.
                    Met zoveel woorden wil ik zeggen dat er veel authentieke strijders zijn voor de goede zaak maar allemaal hebben ze hun zwakheden en hun sterke kanten. DAT is het belang!
                    De tegenkrachten smikkelen bij de aanblik van zoveel verdeeldheid en onmin. Alleen het eindresultaat is het kenmerk van het ware en niet de discussie over de wapens die men draagt op weg naar het slagveld.
                    Ik heb destijds mijn respect getoond m.b.t. jouw strijdvaardigheid maar tegelijkertijd was ik mij bewust dat ik niet dezelfde weg zou gaan volgen, dat is het verschil, net zoals jij de mijne zou volgen. Verdraagzaamheid is een hoog goed, vandaar mijn antwoord.

                    • René zegt:

                      Om een aantal redenen bestaat er wel degelijk een nieuwe en een ouwe Rob zowel fysiek als geestelijk immers lichaam en geest werken als een geheel. Waar de geest zich afkeert van iemand doet het lichaam exact hetzelfde.
                      Je kunt een ander en jezelf echter wel bedriegen maar dan krijg je een soort van vaginisme.

                      Ik heb nooit gezegd dat men dezelfde weg moest gaan bewandelen als ik dat heb gedaan.
                      Mijn streven is steeds geweest om mensen bewust te maken van hun bodydouble en eigenaars daarvan.
                      Mijn manier van aanpak is bepaald niet de ideale weg maar was na veel wikken en wegen voor mij de enige juiste. Follow the heart !

                      Als je persoon nog steeds eigendom is van babylon’s bankster/gangsters behoor je m.i. op geen enkele wijze bij de oppositie maar eerder bij de hedendaagse babylonische politiek.
                      Daar worden ook door opppositie enkel bedrijfs-regels en zonden/boetes verzonnen welke aan de slaven worden opgelegd en door hun moeten worden betaald desnoods met hun leven.

                      Iedereen gaat langs de meetlat Rob daar is simpelweg geen ontkomen aan.
                      Iedereen heeft een eigen referentiekader wat echter voor de slaven vrijwel geheel wordt gestuurd en beinvloed door hun baasjes en hun media e.d..

                      Verdraagzaamheid is inderdaad een hoog goed en helaas vaak bittere noodzaak. Vaak wil men liefst niet verdragen maar doet het om persoonlijke economische redenen toch maar even wel. Hence onze cultuur die gestuurd wordt door Bea en haar crimi-club die steeds maar roepen dat we verdraagzaam moeten zijn en massaal mensen opsluiten en ruineren omdat zij niet verdragen kunnen dat een slaaf eieren voor zijn geld kiest in plaats van het waardeloze papier en almaar lege koffertje wat Bea ons jaarlijks te bieden heeft.

                      Hoe we van de nood een deugd kunnen maken weet ik verder ook niet Rob. Wat ik wel weet dat is dat ik niet in zee ga met geregistreerde babylonslaven want eenmaal in het schip van Bea aangeMONSTERt duwt men je achteloos overboord en laat me je gewoon verzuipen in geval je de orders van de Reder en haar geadmireerde admiraals niet opvolgt.

                      dus..tsjaah what comes, what comes

                      gr. René

                    • jenne zegt:

                      NIET met je eens René, je hoeft je niet te laten meten, of wegen, uit eindelijk zijn wij VRIJE FRIESEN, Vrij verklaart door Karel de Grote, zo lang als wij bestaan, en leven, knoop dat nou eens in je oren, en hou op met al die onzin van Baal en Babylon, al lang dood en begraven, we zitten in een ander hoofdstuk nu!

                    • Groene Thee zegt:

                      @René

                      Ben het met je eens dat zolang je een ‘human resource’ van Babylon bent, dan kun je nooit met Babylon zaken doen. Alleen onder eigen vlag kun je je eigen koers bepalen en met De Staat wederkerige overeenkomen.

                      Echter in de praktijk is je gehele omgeving bezeten door de doctrine van Babylon. Hierdoor is het beroepen op universele wetten eentje die heel lastig wordt als je oog-in-oog komt te staan met een diender in dienst van de Kroon. Die handelen vanuit een gebrek aan kennis richting één ieder alsof één ieder een human resource van Bea is die moet doen wat De Wet is.

                      De greep van de slang is sterk – ook persoonlijk voel ik die heel sterk door invloed van mijn omgeving. De mens blijft een sociaal beinvloedbaar ‘dier’. Door het nemen van de rode pil (vlees en bloed) kun je ontsnappen aan het dictaat van Babel, maar dan nog heb je te handelen in een haven van bezetenheid. Het dilemma hierbij is dat als men sterk gelooft in deze misleiding, dat men hierdoor ook hun eigen realiteit creeert die opgelegd wordt door de religie ‘Het Recht’…

                      Er is maar één recht, en dat is het natuurrecht. Gij zult niet doden, gij zult niet stelen. Alle andere zaken waarmee je je als mens aan conformeert daar zou een overeenkomst aan ten grondslag moeten liggen die gerechtvaardigd vertrouwd kan worden door de contractuele partijen.

                    • René zegt:

                      Heel kort Jenne, wie en/of welke kerel/karel is er zo groot dat ie mensen vrij durft/kan verklaren ?
                      Iets zit er dan goed fout in het bolleke.
                      En heb je nu na alle berichten en informatie over de materie Babylon nog niet begrepen dat de cultuur waarin we ons bevinden Babylon ten top is ?

                      kijk nu heb ik dan bijv. zo’n moment dat verdraagzaamheid me parten speelt, maar als gezegd persoonlijk en economisch gezien, als we Jenne niet meekrijgen kunnen we het wel vergeten ……

                      proost Jenne

                    • René zegt:

                      Inderdaad je bent omgeven door slaven en die zijn niet te flauw betreffende hun omgang met ongetitelde en/of ongefortuneerde mensen die anders in het leven staan. Ik heb afgelopen jaar dan ook de ene na de andere vernedering over me heen gehad en hoewel het me soms wel raakt doe ik er verder nagenoeg niets mee.

                      Ik lig met mijn bootje in zo een haven der bezetenheid en de havenmeester is een vrouw annex lerares met een passie voor de long-witch en de tall-king (NLP) en vrolijk meezingt in een babels kerkkoor en die na een echtelijke breuk incl. breakdown een NLP cursus is gaan volgen en naast haar job als havenmeester er nu tevens een psycholiegerspraktijk op na houd.
                      What can i say……….
                      In een gesprek met haar liet ze blijken me wel te begrijpen (zolang ik maar betaal) en wist ook te vertellen dat zoals het er nu aan toe gaat het niet lang meer zou duren voordat we onszelf om zeep zouden helpen.
                      Heel veel mensen weten dit doch lijken
                      passie-f op “de verlosser” te wachten of grijpen alles aan om zoveel mogelijk macht te verzamelen binnen deze zieke maatschap.

                      ach ja, t gaat zo het gaat en ik heb mijn pad gekozen en dat loopt niet via een bodydouble naar Rome.
                      Wat recht is dat vind ik een vaag begrip en ook nog heel “persoonlijk”. Ik leef van moment naar moment en wanneer men me op een manier benadert waaruit blijkt dat men me wil bewerken voor eigen gewin dan neem ik het recht om daartegen in verweer te gaan.
                      Is het immers niet genoeg dat enkel mijn naam al een papieren fortuin oplevert voor hun baasjes en dus moeten ze ook niet bij mij zijn maar bij hun baasjes….

                      groet René

      • Ron zegt:

        Sluit me hier bij aan Ben, alle aanwezigen hadden beter een dagje naar Scheveningen kunnen gaan voor een lekkere strandwandeling..

        Je voor de gek laten houden voor zo,n beeldscherm(bagger beeld kwaliteit en slecht geluid, bewust gedaan natuurlijk) , waar niet eens de eiser en zijn advocaten in beeld waren ,maar wel vol de landsadvocaat en corrupte Mr Paris is alleen al een teken van partijdigheid.
        Beter hadden een aantal aanwezigen een verzoek bij de centrale info balie kunnen doen om van alle OvJ,s in de Haagse rechtbank hun nevenfuncties op te vragen ,zoals wij hebben gedaan in naam van Groep Hop .
        Wie wil er nog een kopietje ophalen bij de rechtbank Den Haag van alle nevenfuncties notarissen?? Gratis kopietje nevenfuncties notaris en kandidaatnotaris bij kamer van toezicht notarissen
        http://www.burojeugfdzorg.nl/466.htm
        http://www.burojeugdzorg.nl/180.htm

  • pipo koeja zegt:

    wat in een schit-wereld leven we?

  • René zegt:

    Zojuist een eerste verslag gelezen op de site van Micha Kat,

    Ik vraag me werkelijk af wat Micha nu precies wil bereiken ?

    Ik bedoel als je nu zoals hij door een criminele corrupte bende wordt opgepakt omdat je hun zaakjes blootlegt en aan de kaak probeert te stellen ga je dan aan hun criminele “godfathers” vragen hun personeel inclusief zichzelf aan te geven en/of op te sluiten ?

    Het hele gebeuren is totaal onzinnig en absurd als je mij vraaqt.

    Men schijnt ondanks dat er bergen informatie zijn over de aard en de gang van zaken bij de overheids/bankster/gangsters nog steeds maar niet te begrijpen hoe de vork in de steel zit.
    Je hebt geen kans tegen deze lui want zij zijn een enorme wereldwijde criminele organisatie welke hun spelletjes gewoon in het openbaar uitvoeren, spelletjes zo gewiekst dat geen normale burger ze kan of wil doorzien.

    Het enige wat we zouden kunnen doen om deze crimi’s uit het veld te slaan is om ze massaal op te pakken en op te sluiten. Maar daar is organisatie voor nodig en dat is 1 van de zaken waar de crimi’s in kwestie zich in hebben gespecialiseerd namelijk om chaos in onze burgerlijke orde te scheppen en daarin doen zij een hell of a job !

    Ik vraag me af of ik wel benieuwd moet zijn hoe het met Micha af gaat lopen.

    Ondanks alles wens ik Micha veel sterkte en … laat het me maar weten wanneer men zover is om deze schurken op te gaan pakken.

    ……..

    • rene jij bent een van de weinigen die wel begrijpt hoe deze satanisten werken en dat je ze keihard moet aanpakken of gewoon je mond houden,mensen die babys verkrachten moeten zeker op andere manier aangepakt worden.

      • René zegt:

        I’m not gonna do it on my own, Ben
        Als ik zelfs de eigenaar van deze vermeende rebellensite niet kan overtuigen en/of aanzetten tot een gedegen organisatie tsjaah dan
        Ok fine with me.
        Ik heb op mijn manier gepoogd te laten zien in wat voor shit we leven doch helaas verder dan een verslag van mijn relaas wat overigens grotendeels verwijderd is om reden dat ik de eigenaar heb geconfronteerd met de absurde en tegenstrijdige aard van zijn werk t.o.v. de satanisten/banksters/gangsters zijn we niet gekomen.

        Maar goed Ben, what can i say, de satanisten have they’re way’s en de piepels hebben deze gewiekste schurken kennelijk nodig want ze bezitten en regelen al hun persoonlijke en economische zaken.
        Wat ik het vaakst heb gehoord nadat ik mensen duidelijk had gemaakt hoe de vork in de steel zit is, sorry maar ik kan helaas niet meedoen aan je rebellerij want ofwel ze hebben een uitkering ofwel zijn ze bang datgeen te verliezen waarvan ze menen eigenaar te zijn wich is NOT ! Geen burger bezit ook maar iets op papier ALLES is van de ROMAN BANKSTER-GANGSTERS. Ze zijn dus eigenlijk bang van en/of tegen mij want ik zou hun wel eens hun materiele illsie kunnen ontnemen en ze in myserie kunnen doen storten.
        De enige reden waarom ik dat zou kunnen doen is wanneer men niet bereid is de duiveltjes in hun doosjes te erkennen.
        We vechten in principe eigenlijk tegen onze eigen complexen en frustraties welke we niet willen blootgeven aan anderen.
        Dit wordt enkel gedaan in vertrouwen en/of aan de hand van een eed.

        zo waarlijk helpe mij god almachtig

        Ik moet er maar mee lachen want de boom van goed en kwaad staat momenteel op uiterst vruchtbare grond.

        gr. René

        Ben bereid te vechten maar niet met een handjecvol ongeregeld

  • von stauffenberg zegt:

    Heeft iemand een verzoek ingediend om het portret van Bea te laten verwijderen uit de rechtzaal? Mensen, be there! Prins [Hitler-Jugend]-Clauslaan 60 Den Haag.

  • markus zegt:

    Hij is NIET vrijgelaten volgens klokkenluideronline.
    Ze doen dit omdat ze bang zijn voor teveel publiek!!!
    Ze schijten bagger, kan er helaas niet bij zijn (ivm verblijf buitenland) maar als je kunt; GAAN. Nogmaals ze schijten bagger als er veel mensen bij zijn, alleen al door er bij te zijn begint het dun door hun broek te lopen!
    Hou je van je kinderen, ben je VOOR rechtvaardigheid en eerlijkheid dan is dit de kans die je niet mag missen!!!

    FEAR KNOCKED AT THE DOOR,
    FAITH GOT UP TO OPEN IT,
    AND NO ONE WAS THERE!!!

  • AIRVD zegt:

    Een reserveofficier als rechter, soort militaire rechtspraak. Wel heel bizar in dit geval weer.

  • Ad van Rooij zegt:

    Van: A,M,L Van Rooij
    Datum: 6 augustus 2012 10:00
    Onderwerp: Kort Geding Micha Kat op 7 augustus 2012 mag niet worden opgenomen: Belangrijk om te weten, lees verder.
    Aan: ericdonk@hotmail.com, micha kat
    Cc: Raad van State Voorlichting ,

    Beste Erik, Micha

    Naar aanleiding van dit bericht van jou op http://jdtvnieuwsbullet.blogspot.nl/2012/08/a.html zie ook http://www.klokkenluideronline.nl wil ik je berichten dat de Pels Rijcken advocaat in de Actio Popularis zaak bij de Raad van State (terwijl dat een bestuurszaak is en per definitie openbaar) niet mocht worden opgenomen, waardoor geheel Nederland en vanuit Nederland de gehele wereld is vergiftigd met miljarden kilogrammen kankerverwekkende stoffen

    Voor bewijs lees de volgende twee artikelen op het Echte Nieuws (zie de volgende links):

    http://www.hetechtenieuws.org/2008-04-23.php

    http://www.hetechtenieuws.org/2008-07-22.php

    From: athm.tenbroeke@pelsrijcken.nl
    Date: Thu, 2 Aug 2012 15:45:48 +0200
    Subject: RE: Filmopnames zitting 7 augustus 2012
    Geachte heer Donk,

    Ik verleen geen toestemming om mij tijdens het kort geding van 7 augustus a.s. in beeld te brengen, noch om mijn pleidooi te filmen en/of op te nemen.

    Met vriendelijke groet,

    A.Th.M. ten Broeke

    A.Th.M. ten Broeke | advocaat | Pels Rijcken & Droogleever Fortuijn N.V. | Bezuidenhoutseweg 57 | Postbus 11756, 2502 AT Den Haag |
    t +31 (0)70 515 3410 | f +31 (0)70 515 3008 | athm.tenbroeke@pelsrijcken.nl | http://www.pelsrijcken.nl

  • liesbeth zegt:

    Ik zou wel willen weten wie dat bericht over de vermeende vrijlating naar Argusoog getuurd heeft. \\\\redaktie?

    • liesbeth zegt:

      Ah juist klakkeloos over genomen van boiink…verifieer dit soort dingen alvorens ze te publiceren.Ennuh die Silvia videler vertrouw
      ik niet maar dat is mijn persoonlijke mening.

      • liesbeth zegt:

        Nou was ik even vanmiddag naar de site BOINNK gegaan nav het
        geplaatste artikel over de zgn vrijlating van Micha.Tussen de
        commentaren staat ook dit van Silvia Videler :

        Silvia Videler says:
        6 augustus 2012 om 12:21
        Danny en anderen: Ik mag nog niks zeggen, maar read my lips: Er komt deze week heel wat los en er GAAN koppen rollen. Ik heb vanochtend div. kontakten gesproken in deze en er gaat echt deze week iets opzienbarends gebeuren. Maar dit ligt nog onder embargo, ik mag het nog niet naar buiten brengen en dat is dan mijn beroepseer, of dat was het toch, als ik een dergelijke belofte doe dan weet men dat men er vanop aan kan dat ik zwijg. Al zet men mij vast. Ik verrek het die lieden ter wille te zijn. Maar het heeft er alle schijn van dat er een doorbraak zit aan te komen. Ik kan zelfs nauwelijks wachten. Er is al zoveel onheil gebeurd door wat men het O.M. en Justitie pleegt te noemen, de bezem moet er maar eens goed door. Door die augiasstal

        Waarop ik gereageert heb met het volgende korte zinnetje:

        “Videler je hebt je mond al voorbij gepraat”

        Daarmee doel ik op het feit dat een geheim idd geheim is en je dus ook niet verteld dat je een geheim hebt,lijkt mij logisch.
        Maar goed mijn reactie was in afwachting van moderatie begrijpe
        lijk daar het de eerste keer is dat ik op die site reageer.
        Ik was het eigenlijk alweer een beetje vergeten totdat ik toenet
        eens naar mijn mail keek en daar een mail van H.M.S Videler
        tussen zat,en dit was de boodschap:

        H.M.S. Videler 13:58

        E-mail verzenden
        E-mail zoeken Toevoegen aan contactpersonen

        Ik weet niet wie u bent maar van die toon zijn wij niet gediend.

        Silvia Videler

        Hoezo dat dan? Wat moet ik hiermee.

        Overigens is het artikel geupdated met het volgende (in blauw
        gezet op de site):

        augustus 06, 2012 By: silviavideler Category: Actueel

        UPDATE: Zojuist mevr. N. Stoel voorlichter O.M. te Den Haag, gesproken en deze heeft mij bevestigd dat Micha Kat niet is vrijgelaten maar dat de 90 dagen hechtenis ( sinds 15 juni ) blijven gehandhaafd. Hooguit mogen we dan concluderen dat Micha geen gebruik heeft gemaakt van de hem eventueel zoals het bericht hieronder suggereert, aangeboden vrijlating op voorwaarden.
        Silvia Videler

        UPDATE-2 , helaas moeten wij erkennen dat onderstaand bericht niet juist is gebleken te zijn, daar het werd doorgegeven door een doorgaans wél goed geïnformeerde bron, die bovenal ook nog eens eerlijk is, blijkt er dus sprake geweest te zijn van OPZETTELIJKE MISINFORMATIE. Onze excuses hiervoor!
        Feit is wel dat de zitting morgen aan de Prins Clauslaan in Den Haag wél doorgaat en dat de hoofdredactrice van Niburu.co/, NIET te verwarren met Niburu.nl , daarbij aanwezig zal zijn en zij heeft ons toegezegd hiervan letterlijk per mail aan ons verslag van te doen zodat u direct na de zitting als een der eerste hierover wordt geïnformeerd.
        Silvia Videler

        “Hooguit mogen we dan concluderen dat Micha geen gebruik heeft gemaakt van de hem eventueel zoals het bericht hieronder suggereert, aangeboden vrijlating op voorwaarden.”

        Huh?
        Er gaan inderdaad alarm bellen rinkelen,en
        ik zeg het hier maar want ze is/zijn vast niet gediend van deze
        toon…

  • garriet60 zegt:

    misha welkom thuis .eindelijk weer uit dat hol vandaan en nu je beloftes intrekken van wat er beloofd is dat zij constand kijk maar naar ben v/d brink ook die moet vrij hij vrij en die lenzink dan kun je er over nadenken of geef deze mannen dezelfde advocaat waar jij ook mee zat en gooi dan dat hele zooitje maar op het nieuws .er wordt al te veel gerommeld met deze wet .

  • beste mensen,als M Kat wel vrij is dan gaat het net zo als die zitting van mij 11 july 2012 ook dag ervoor afgeblazen vanwege media aandacht.

Reageer!

Be nice. Keep it clean. Stay on topic. No spam.

U kunt deze HTML Labels gebruiken:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>